Svenska Hollywood fruar..


Jag tänkte kolla på denna pinsamma serie ikväll. Just därför. För att den är pinsam.

Om jag skulle va en svensk hollywoodfru skulle jag nog ser ut såhär... (gud va jag har ansträngt mej för att göra detta totalt onödiga inlägg)



Har jag inte allt?
Det stora håret
De översminkade ögonen
Den hängande underläppen
Den äcklade minen efter som jag ser ner på alla andra runt omkring mej. (kul att fastna sådär, vem vill gå runt o se äcklad ut hela tiden?)

Det enda jag inte har är det blonda håret och den konstiga amerikanska brytningen när jag försöker prata svenska.

Jag höll på att glömma. Jag har inte pengarna heller.

ouch. Den sög.

Kiddo - nej, jag e inte seriös på bilden



Kommentarer
Postat av: Sorken

Nästan perfekt.

Fattas bara att du blonderar dig och sedan ett par gigantiska silikonbröst naturligvis.

2009-10-05 @ 22:12:51
Postat av: Mia

aaaaah. sillisarna! Dem glömde jag! darn!

2009-10-05 @ 22:24:50
URL: http://kidney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0