Men ååååh.



Jag är så feg ibland. Jag som oftast inte skäms för nått eller tycker att nått är pinsamt. Jag som aldrig har svårt för att prata med personer stelnade till idag när Nikola Sarcevic kommer och sätter sig brevid mej på Centralen.
Jag har diggat Nikola och hans Millencolin sen jag var 12 år och nu vågar jag inte ens hälsa på honom!!
Dåligt Kiddo.. sjukt dåligt!
Jag kommer gå runt o va sur på mej själv en lång tid framöver nu! Hrmf!



Nikola Sarcevic

Inte nog med det.. Promoe och K-G Bergström var också där.
värst va de va kändistätt på Centralen idag!

- Kid

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men ååh! LOVE både Millencolin och ascoola Promoe!! Jag såg honom på ett tåg en gång och blev helt salig haha!

2009-10-22 @ 10:57:28
URL: http://lovemusicandlyrics.blogg.se/
Postat av: Mia

haha.. Va de promoe du såg?

Fatta att jag hat ångest över att jag inte hälsa. Mitt "flickrum" är ju typ värsta millencolin muséeumet.. jag har ju vart besatt! :)

2009-10-22 @ 11:51:40
URL: http://kidney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0