Onödigt blaha blaha..


Konserten som inte blev av..
Kul. I lördags hade vi en kördag tillsammans med ett gäng andra gospelkörer runt om i Sverige.
Dagen började kl 6. Gissa om jag va trött o jävlig!?
Vi började sjunga runt 8 där nån gång och höll på hela dagen.
När vi skulle sätta igång med genrepet vid 4-tiden så började jag må asdålig. Jag trodde seriöst att jag skulle svimma. Jag var tydligen blek som ett spöke oxå. Så det var bara att åka hem. Kul. Vi hade verkligen nötat låter hela dagen och jag kan inte ens vara med på konserten! Kändes grymt tråkigt.
Well, efter regn kommer det solsken har jag hört..
Senare på kvällen kom snälla A hem till mej.. med indisk mat och COLA.
Vardagslyx eller vad?!

Till nått annat..

Imorrn är det dags för en trip hem. En trip till skogen.
De kommer faktist att bli lite skönt. Jag känner mej lite stressad här i stressiga Stockholm.

Jag kommer till och med att bli avvinkad när jag lämnar perrongen - lite mer vardagslyx. ( I like that )

Idag har jag inget vettigt att skriva (som alla andra dagar, jag vet)
Så nu skiter jag i detta. Nu ska jag packa. Sen sova.

/Kiddo - utan fantasi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0