AJ!


Här om natten vaknade jag upp med ett ryck. Jag vaknade upp för att jag kände en sån extrem smärta i magen. Långt ner, på min högra sida. Jag kröp ihop i fosterställning och tårarna bara sprutade.

Där rök blindtarmen!
Jag var helt säker.

Jag låg och funderade på om jag skulle väcka Sandra och sen ringa en ambulans.
Men dumsnäll som jag är så ville jag inte störa hennes nattsömn.
Jag har aldrig nånsin känt en sån magsmärta. Trots detta gjorde jag ingenting åt saken. Jag låg bara där som en ihopkurad igelkott i min varma säng. Jag väntade. Väntade på att smärtan skulle försvinna.
En timme senare så sov jag igen. Fri från smärta, kanske något trött och utmattad, men jag var smärtfri.

Ibland är jag bra dum. Men det gick ju bra denna gång!

-Kiddo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pyckat Typist ry!

Förrsten borde ry gå till läkarn me de där andra med halla! Ynk fen berätta för myyyyyy!

2009-10-13 @ 19:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0