You find it harder to deal with?



Jag är så sämst på att skriva här nuförtiden, men de händer ju inte så mycke roligt för tillfället, det är typ bara plugg och träning som gäller. Jag går inte ut, inget party (jag äter dock massa skit, men de förstör ju inte konditionen iaf, som alkoholen gör) och jag hinner inte träffa vännerna. Jag är heltenkelt lite tråkig.
Men det får gå. Fystesterna ska klaras och då är det bara det som gäller för tillfället. (och skolan då, men de är inte värt att skriva eg, så det får stå i en parantes)

Här är ett bevis på hur tråkig jag är. Detta skrev jag häromdagen, men publicerade det aldrig för att de var just tråkigt.

Jag fick för mej att testa på hur det är att gå ut och springa innan frukosten igår, det gick ju inget vidare.
Hade NOLL energi! Jag förstår inte att folk orkar med sånt där!
Hedanefter blir det frukost, smälta frukost o sen springa. Det får ta den tid de tar. Jag har inte tid med några fisiga träningspass. Alla måste vara så effektiva som de bara kan. Fystesterna närmar sej.
Usch. jag mår lite illa när jag tänker på de.  Jag är inte ett dugg sugen på att göra dem igen!

Jaaa, ni förstår.
Bara för att bre på mer med tråkigheterna så kan jag säga att jag tog mej en halvmil på löpbandet förut, orkade verkligen inte gå ut och springa idag. I veckan har vi dock hemtenta, så då blir det skönt att komma ut en sväng.
Planerar en löptur alla tre tentadagar. Guuu, va jag e bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0