..then visit the hill, that's where I meditate.



Jag insåg att helgen faktist inte bestod av plugg och träning, inte alls faktist.
Syrran var på besök här uppe i Sthlm vilket var grymt kul!
Hon fick även träffa Mr. K som fick en stor tumme upp! Bra gjort Mr. K!
Du e så duktig. haha.
På söndagen var det gospelkonsert som gällde.
Jag startade konserten med Wade in the Water, helt alena på scenen. Jag var aldrig nervös förr, men av nån anledning så har jag börjat bli det nu. Ben och armar började skaka (när jag hade sjugit halva låten, varför inte innan undrar man ju?)
Men det gick grymt bra! Blev inte så darrig på rösten ändå.
Hela konserten var grym, ni missade nått vänner.
Nu ska jag bara försöka få mina körmedlemmar att sluta tjata på mej om att jag ska söka Idol nästa gång. haha. NEVER.
Nån dum idé de har fått för sej. Som de vägrar släppa. phu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0