Soaked in aqua, battered from blue vodka



GOSH!
Imorrn kommer jag ha ännu mer träningsvärk. Tränade ihop med Mr. K idag och han pressa mej stenhårt. Shit.
Axlar, biceps, triceps och rygg. Det var knappt så att jag orkade ta av mej tröjan när jag skulle hoppa in i duschen sen.

Min roomie ringer mig senare och frågar vart jag är, hon är i stan och frågar om vi kan ta följe hem.
Jag säger att jag inte hinner, utan att vi ska ses hemma istället.
Väl på tåget senare så sätter jag mej längst fram bredvid en blond tjej som lyssnar på musik.
Jag tittar inte på henne utan sitter och läser reklamen som bryder tåget. (Ben & Jerrys glass reklam!)
Efter att jag har åkt 2-3 stationer så nyper den blonda tjejen mej i låret. Jag vänder mej om och tittar på henne.
Det tar en stund innan jag inser att det är min roomie. Vi båda bryter ut i ett gapskratt och undrar hur det här gick till.
Vad som fick roomien att titta åt mitt håll var min parfym som hon kände igen.
Att vi lyckasdes sitta där i några minuter innan vi såg varandra! Sjukt.
Varje dag får jag det konstaterat att världen är bra liten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0