In a certain room in the villa..



AH!
Jag är så nöjd. Har nu 2h efter att hemtentan publicerats bestämt mej för att INTE skriva den.
Jag har noll motivation just nu till att skriva en hemtenta om tråkig arabisk litteratur.
Ska istället fokusera på Språkfärdighets tentorna (muntlig och skriftlig) som är näst vecka.
Tills omtentan ska jag nog skaffa mej kurslitteraturen på svenska istället. De går så mycke fortare då.
Så, sorry Axel att jag lånade din Roger Allen bok i onödan. häh.

Just nu är jag mer sugen än nånsin på att flytta härifrån, som jag sagt tidigare så trivs jag lika bra här som en fisk på land skulle göra. Inte särskillt bra asså. Då menar jag inte i Sthlm utan i den här lägenheten. Skulle hellre vilja bo i ett litet studentrum på 17 kvadrat med kokvrå än här. Antingen ska jag bo själv, eller med en likasinnad.
Här funkar det iallafall inte. Inget är på lika villkor här hemma. Men jag orkar inte ta striden med tanke på att jag hatar att bråka och hon älskar att bråka. Småsaker blir till stora saker vilket får mej att bli grinig såfort jag är hemma, och jag är verkligen ingen grinig person vanligtvis. Men nu är det inte långt kvar. Flyttar hem till Bengtsfors/Åmål den 10/6 eller nått sådant. Sen får vi bara hålla tummarna för att jag hittar nån annan stans att bo här i Sthlm till hösten.
Men de löser sig, det löser sig alltid. 

Nu ska jag bygga på mitt arabiska ordföråd!


Kommentarer
Postat av: Sorken

Fem förslag:

1. Skaffa tält.

2. Hård ragga på krogen.

3. Sätt in en kontaktannons.

(Med krav på balkong i söderläge.)

4. Vinn en massa penagar på lotto.

5. Ockupera ett lämpligt studierum.

2009-05-19 @ 13:39:11
Postat av: Mia

äh. jag kommer inte ragga upp nån på krogen, jag e ju typ upptagen. btw så va alla dina förslag sjukt dåliga. skärpning sorken!

2009-05-19 @ 23:21:26
URL: http://kidney.blogg.se/
Postat av: Sorken

Typ upptagen :o



Jag skämtade bara eller så var jag full.

Men du kan sluta drömma om mig jag är faktiskt redan gift :D

2009-05-20 @ 09:42:58
Postat av: Mia

de finns måååånga yngre o snyggare killar än du.. så du kan va lugn. muhahahaha.

2009-05-20 @ 10:09:52
URL: http://kidney.blogg.se/
Postat av: Sorken

Sant det finns massor av yngre killar.



Men det är ointressant.



För det finns ingen bättre ;)

Ingen sjukare, vansinnigare eller med galen.



Så vad bryr jag mig om att det finns massa yngre grabbar, de når aldrig min klass.

2009-05-20 @ 20:59:37
Postat av: Mia

tro inte förhögt om dej själv. denna kille e bra. =P

2009-05-21 @ 15:48:46
URL: http://kidney.blogg.se/
Postat av: Sorken

Då är jag glad för din skull att du hittat någon som nästan är så bra som jag är.



För jag är som sagt redan tagen.

2009-05-24 @ 01:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0