I never rejected a feast with a lot of beverages..



Det är nu det börjar. TENTAPERIODEN!
Döda mej någon. Jag tror att vi har en 4 tentor nu i maj, och vi börjar redan på torsdag!
Denna helg som har vart så underbart fin, då vill man bara hänga med vänner, sola, äta glass, strosa runt.
Men, nä. Istället har jag pluggat, pluggat och pluggat.
Har dock fått in lite solbad på balkongen och lite gym och lite promenader. hm.
Men det räcker ju inte för en sån som mej. haha.
Fick dock lite trevligt sällskap igår av Mathias. Vi drack nån öl och kolla på La Liga.
Stötte även på en rolig ryss på bussen hem, han hette Alex och bröt på förortssvenska.
Jag så åt honom att börja bryta på ryska istället för annars ville jag inte prata med honom.
Vilket han gjorde. haha. Shablowskij! (jag är ledsen mina vänner, detta fina ord jag hittade på betyder visst ingenting, dang!)

Nä, nur är pausen slut. Nu ska jag laga mat och sen blir det mer plugg.
Egentligen vill jag bara träffa Mr. K och ta de lugnt ute i värmen. suck.
Nån annan dag......

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0