Hand on the clutch..


Kidney gillar:  att min lillebror blir typ stalkad av man, 25 från Lund.
Han ringde min bror och frågade hur lång han var och vad han har för skostorlek. Brorsan frågade då om han hade mjölk så han kunde skura sitt golv och la sedan på. (varför mjölk vet jag inte) Efter detta så har man, 25 kontaktat min bror på Facebook oxå.
Vad vill han då?  Jo, mot betalning vill han att min bror ska sparka honom mellan benen.
haha, jag tycker detta är otroligt roligt, bror är dock arg och tycker han är jobbig. UNDERBART.

Kidney gillar inte: att det krampade i mina benhinnor när jag sprang förut (kan det förövrigt krampa i benhinnorna?)
Så jag fick cykla istället. Suck.

Kommentarer
Postat av: joline

HAHAHAHAHA! stackars din bror :P

2009-05-23 @ 04:37:26
URL: http://twistandshout1.blogg.se/
Postat av: Sorken

Du hade sparkat gratis anntar jag :)

2009-05-24 @ 01:43:47
Postat av: Mia

hade jag väl inte alls de sorken. =)

2009-05-24 @ 14:05:22
URL: http://kidney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0