Accidentally bugged over a higher form, like a rather gently drug..



Biblioteket är ett mystiskt ställe. Varför är det så att jag alltid får sån kramp i magen att jag knappt kan gå rakt varje gång jag är där? Den speciella magonten har tillochmed fått ett namn. Biblioteksmagont. Fyndigt.
Kan det va det att jag alltid dricker kaffe när jag är på biblioteket och kanske inte tål det på nått vis?
Kan det va så att jag sitter ner förlänge och min stackars mage inte klarar av det? (är detta ens möjligt?)
Eller så kanske det är en kombination av de båda?
Känner mej jättejobbig varje gång vi är där och pluggar och jag sitter och klagar på min magont.
Detta leder till att jag inte orkar plugga. Att prata är dock inget problem. På så vis stör jag mina kurskamrater ännu mer.
Jag är ledsen. Nästa gång ska jag försöka att skippa kaffet och på så vis se om det blir bättre. Om inte, så är det nått seriöst fel på de där stället. Fel. På. Det. Stället.

Ma-a salama.


Kommentarer
Postat av: Anonym

en ny version av bajsnbödig-vid-pianot-syndromet?



XX

2009-05-07 @ 15:00:09
Postat av: Anonym

herregud,BAJSNÖÖÖDIG ska det ju stå,inte bajsbödig

2009-05-07 @ 15:01:05
Postat av: Mia

Ja, lite så, men bara de att jag inte e bajjenödig utan bara har extremt ont i magen. =)

2009-05-07 @ 18:04:57
URL: http://kidney.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag HATAR skolbibliotek! Har aldrig förstått varför varenda jävel prompt ska sitta där så fort de ska plugga. Usch och blä och pi! Vete fan varifrån detta hat kommer men finns, det gör det!

2009-05-08 @ 19:18:52
URL: http://lovemusicandlyrics.blogg.se/
Postat av: Mia

Sandra; hahaha. pluggar du hemma du? de kan inte jag! där finns de ju säng, tv, dator osv. svårt då! =)

2009-05-08 @ 19:58:59
URL: http://kidney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0