Mrs. Rusiak?



Alla som känner mej vet att jag avgudar Thomas Rusiak. Ända sen jag såg honom första gången den där sommaren på Baldersnäs när jag var 12 år har jag sagt att jag ska gifta mig med honom. haha.
Jag kan inte trötta på hans skivor. De har rullat i mp3:n väldigt länge nu.
Denna kväll satt jag faktist och lyssna på hans första album Magic Villa när jag åkte till Hornstull för att träffa Max, Krister och de andra.

Gissa vem som var på samma uteställe som mej igår då?

Jo, Mr. Rusiak!

Hjärtat började slå i hyperultraspeed och benen började skaka.
Löjligt jag vet. Men jag har avgudat honom i 10 år.

Jag ville bara gå fram ooh hälsa på honom, men samtidigt vill man ju inte vara jobbig.
Jag fick dock ögonkontakt med honom några gånger. Snacka om att Kidney var lycklig igår!

Jag måste nog tillbax till de där stället igen. Han verkar hänga där rätt ofta ser det ut som. =)



Kommentarer
Postat av: joline

Haha, koolt! Var var ni nånstans då? :)

2009-03-09 @ 00:03:52
URL: http://twistandshout1.blogg.se/
Postat av: Mflygge

wöw mia! minns allt baldersnäsgigget jag med ;) Topp med dig hoppas jag! PUSS ps.tänkte dra till sthlm snart. se när det kan bli bara. kolla ekonomin först..

2009-03-09 @ 18:01:08
Postat av: Mia

Kul Flyggis! hör av dej om när så måste vi ses igen! puss!

2009-03-09 @ 18:21:38
URL: http://kidney.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åhh nu vart jag avis!! :D

2009-03-25 @ 00:01:40
URL: http://lovemusicandlyrics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0