I kontakt med min arabiska sida..


Aggressiv - Aggressivare - Aggressivast.

Va händer? Mitt humör är helt galet. Det går upp och ner hela tiden.

Förra veckan röt jag på min lärare när han ställde en fråga till mej på arabiska om en text som jag inte hade läst. Förstod varken frågan eller vad som stod i texten. Jag säger lugnt och sansat att jag inte vet, för jag har inte läst texten eller översatt den. Men han förstsätter fråga, ger mej nya frågor. Och frågar tillslut; Varför är du så rädd för att prata arabiska?

-Jag är inte rädd, jag är förbannad! Sen vet jag inte vad texten handlar om!

Jag tror han förstod mitt budskap.

Imorse ska vi inte heller tala om egentligen. Ifrågasätt inte min intelligens eller anklaga mej för att ha rört bort ett lösenord när så inte är fallet för då är det kört. Förklara heller inget för mej och samtidigt dumförklara mej, för något jag faktist redan vet eller kan. Då är det oxå kört. Detta hände imorse. Det var tur att jag äntligen kunde sätta igång med gymmet igen så jag kunde avreagera mej där istället för på inredningen.

Jag hoppas att det är på grund av att jag inte har kunnat gymma som jag blir så arg. Eller så är det bara så att jag har fått lite kontakt med min arabiska sida. Det är bra att man kan skylla på den ibland.

Gymmet idag då förresten..
Jag har blivit svag!!!
Jag körde med samma vikter som jag gjorde innan jag blev sjuk o pajjade foten, och det var riktigt tungt!
Benpressen där jag brukar köra 100kg, 3x15 ggr utan några problem var helt plötsligt dötung! Och konditionen ska vi heller inte tala om! Så illa. Nu är det hårdträning som gäller om jag nu blir kallad till fystester i juni.


Alldeles för länge sedan..



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0