Smart, Kiddo. Smart.


Om Sveriges Statssekreterare, en av Reinfeldts närmaste män nån gång ber dig att gissa hans ålder.

VÄGRA DÅ ATT SVARA!!

Vilket jag gjorde till en början, det är så sjukt jobbigt att gissa folks åldrar, särskillt om man har totalt fel.
Att såra Sveriges statssekreterare hade ju vart lite dumt.

Men han gav sig inte, och bara för att få tyst på honom så svarar jag; (och då var jag snäll också)

-Strax över 50 kanske?

Han bara gapar.

Oj då. Kiddo inser sitt misstag.
I gotta R-U-N-E-O-F-T!

-Jag är faktist 45! Näe, jag tror det är dags för gubben att dra hem nu.

Oj då. Pinsamt.
Men bad han inte om det?

Jo, han bad om det. Det gjorde han. Jag ska inte skämmas.
Han trodde ju jag var 27, det kanske jag oxå tog som en förolämpning. Ser jag så gammal ut?
Tjugosju.

haha. nej.

Nu ska jag glömma denna händelse och gå ut och lägga mej i solen.



Över och ut.

Kommentarer
Postat av: Isa

haha, you go girl ;) ärlig ska man vara...

2009-06-01 @ 12:35:45
URL: http://tittahonbloggar.blogg.se/
Postat av: Mia

haha, hade jag vart ärlig hade jag typ sagt 57-60. haha.

2009-06-01 @ 17:29:56
URL: http://kidney.blogg.se/
Postat av: Sorken

Hahaha du och din åldersfobi :)



Det är ju jag som är runt 50 men ser ut som 25.

(Ja jag vet att man måste stå på långt håll och ha väldigt mörka solglasögon, men ändå)



2009-06-02 @ 10:51:42
Postat av: Anne-Lie

Hahahahahahaha klockrent! Jag hade antagligen gjort exakt likadant! :D:D:D

2009-06-02 @ 11:55:23
Postat av: Mia

Sorken: Du ser faktist inte ut som 25. Inte ens på långt håll o med mörka glasögon. jag är ledsen. Men du ser faktist ut att va 50. Fast de e ju bra iofs! varken yngre eller äldre! nu va jag snäll.



AnnPet: haha, ja hade du sett honom så. 45 my ass säger jag bara!! :)

2009-06-02 @ 12:14:15
URL: http://kidney.blogg.se/
Postat av: Sorken

Säger bara en sak Mia.

Skaffa mörkare solglasägon!

2009-06-02 @ 17:44:34
Postat av: Mia

mia solglasögon e mörka nog. faktist.

2009-06-02 @ 18:10:30
URL: http://kidney.blogg.se/
Postat av: Buttrick

"Han trodde ju jag var 27, det kanske jag oxå tog som en förolämpning. Ser jag så gammal ut?"

Fråga inte så dumt när du vet svaret, ditt urblåsta yrväder.

2009-06-11 @ 11:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0