I halvlek.


Ja, det ser ju sådär ut i dagens match. För er som inte fattar vad jag snackar om så är det fotbollsmatchen mellan Sverige och Danmark. Sverige klantar sig två gånger vilket leder till att Danmark leder med 1-0.

Klöve #1
: Källström missar en straffspark.
Tänkte ni även på att vi inte ens fick se den här straffen? Viasat är så duktiga!
Vi fick istället veta hur det gick genom att kommentatorerna helt plötsligt skriker; NEEEEEEJ!

Klöve #2
; Nilsson (vem e du förresten? hur gammal är du? 45?)
Ok, lite synd om honom var det när han råkar ge bollen till dansken som sparkar in den lite lätt bakom Isaksson.

Men frågan är egentligen; VART är Zlatan? Jag har inte sett röken utav honom, förutom när han gav dansken en armbåge i ansiktet. "Zlatans hämnd" kallade de det på Aftonbladet. Jag vet inte varför.
Kan förresten en människa lysa med sin frånvaro trots att han är där?

Men finast idag var ändå Lennart Johanssons tårar

Nu ska jag kolla på andra halvlek och försöka att sluta äta dessa sjukt äckliga nötter jag fick tag på.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jag tycker inte att kläderna är fula. :) Jättehärlig sommarstuga ser det ut att va. Du har en av de finaste headers jag sett. Måste fråga, vill du bli polis???

2009-06-08 @ 06:47:18
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0