Vilka kap!


Tog mej en sväng till Röda Korset idag för att se om jag kunde hitta ett par fula jeans som jag kunde göra shorts av.
Jag hitta mer än så kan jag säga!
Det bästa var att det var utförsäljning där pga att de skulle renovera lokalen.
Alla plagg och prylar kostar 5kr styck!


Jeansjacka, 5kr!!
Äntligen hitta jag en liten jeansjacka. En kort med korta ärmar.
Det är faktist en barnjacka. Perfekt! Köpte även skärpet jag har på bilden.




Marinblå kavaj. Den är lite stor, men funkar helt ok! 


Jeansen som blev shorts. De är båda lite stora i rumpa och lår, men kommer
säkert använda dem nån gång.



Såhär ser det ena paret ut på.


...och så en väska.

Tror förresten att de räknade fel, jag ficka betala 10 kr mer än va jag skulle. haha, men va gör de! BIlligt va de ju ändå!!


över och ut.

Kommentarer
Postat av: Isa

Fasen vad nice :)

Gott att få igen bloggen igen. Man blir ju beroende... hahaha. Kram

2009-06-17 @ 17:22:12
URL: http://tittahonbloggar.blogg.se/
Postat av: Penny

SNÖGG TÖS!! i like!

2009-06-17 @ 18:39:27
URL: http://metrobloggen.se/jennyblomqvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0