Storstad vs. Småstad.

 

I Åmål har vi inte några Partille-Johnnys.. än..


2-2 lika.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Stryk den poängen illa kvickt.

Partille är inte en storstad.

Klart jämför man Partille med Bengtsfors så kanske det är en stor stad.

Men jämfört med Bengtsfors är en husvagn en stor stad.

2009-07-29 @ 21:02:11
Postat av: Anonym

Varför försvinner det att det är världens största Sork som har skrivit kommentaren?

2009-07-29 @ 21:03:13
Postat av: Anonym

partille-johnny(s) är ju en stil...!

men i bengtsfors finns det minsann!

2009-07-30 @ 19:20:03
Postat av: Mia

Anonym: jag vet att partille-johnny en stil.

tur jag inte hänger så mycke i bengtsfors då..



Sorken: Partille-Johnny har inget med partille att göra, bara en stil som kallas så. o de finns i sthlm. såååå poäng till småstad!

2009-07-30 @ 20:15:58
URL: http://kidney.blogg.se/
Postat av: Sorken

Och hur får du den poängen?



Jag citerar "partille-johnny(s) är ju en stil...!

men i bengtsfors finns det minsann!"



Så var hittade du poängen.

Ni har ju mupparna i byhålan också.

Dessutom har ni folk som gör onämnbara saker med kor och getter.

2009-07-30 @ 20:56:50
Postat av: Mia

Jag har inte sett några.. o nu e de faktist åmål jag jämnför med och inte bengtsfors.. Lugn sorken.. sthlm kommer få mer poäng. :)

2009-07-31 @ 07:17:19
URL: http://kidney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0