Missförstånd #3

Det är nog dags att ta bort min annons rån Blocket nu.
Jag får fortfarande erbjdanden om boende men jag har ju redan tackat ja till ett.

Här har vi ännu en kille som inte riktigt fatta att det var ENBART ett bonde jag letade efter.

Hej Mia!
Du kan få min lägenhet,jag har tittat ditt foto och jag har älskat
dig,jag kommer inte bara lämna till dig min lägenhet.jag kan lämna till
dig mitt live också om du vill!
Mvh Firas


en stund senare får jag ett nytt mejl från samma kille;

Hej!
Jag vill bara säga till dig, jag hoppas träffa en snygg tjej som dig i mitt live.
Du är i mitt hjärta !
Mvh Firas

hahahaha.
Tack Firas men NEJ tack.


Kommentarer
Postat av: Sorken

Verkar hysa djupa känslor.



Kul med folk som tror på kärlek vid första ögonkastet, på ett foto :o

2009-07-08 @ 09:41:38
Postat av: Anpet

Aw lillegulleFiras.. :D Låter som en dröm den killen :D

2009-07-08 @ 15:29:20
URL: http://liljanstankar.blogg.se/
Postat av: Mia

Sorken: ja? hallå? skulle de va nått konstigt me de eller? kolla bara på mej.. ;) hahah



Anpet: Det kanske han är, det får vi aldrig veta. :)

Upptäckte att han visst hade skrivit 3 mejl. men i de första stod inget sånt här.. men seriöst 3 mejl. jag kommer säkert få fler om jag inte svarar. mohahaha.

2009-07-08 @ 20:03:19
URL: http://kidney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0