Growing strong..


Jag mår fint!!


Jag klarar mej..


Men jag har ingen vidare fantasi just nu så om de blir några vettiga inlägg de närmaste, de kan jag inte lova.


Jag träffade förresten min nya roomie i helgen, de kändes jätte bra! Tror vi kommer få de kul ihop, trots att hon e en café opera tjej och jag en söder tjej. haha.
Hon e frisör oxå. Grymt bra, hon kanske kan hjälpa mej med risbusken som sitter där och ser ut som svinto mellan mina axlar. Hoppas vattnet är bra i Axelsberg. Här i Åmål kan jag ju säga att jag ser ut som ett fån varje gång jag tvättar håret här.
Jo, tacka vet jag vattnet från älven hemma i Ärtemark.  Friskt.


Herregud. bara jag väl börjar skriva så kommer de ut en MASSA skit. Jag gick från min nya roomie till vattenkvalité.


Över och ut.


Kommentarer
Postat av: Anpet

hmm är nog inte mycket mer strunt i ditt inlägg än det brukar bli i mina skulle jag tro. ^^

2009-07-16 @ 21:45:15
URL: http://liljanstankar.blogg.se/
Postat av: Sorken

Klart du klarar dig.



Sen fick du ytterligare en jordfärgad kula i lantlollepåsen med inlägget om vattnet i älven i Ärtemark.

Hör du själv hur Bonnigt det låter?

Eller ska vi lägga till där du tvättat dig efter att ha vallat hönsen, mjölkat grisen och klippt korna.

2009-07-17 @ 16:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0