Toalettdyk.

Nääääääe!
Jag måste lära mej att stänga toalettlocket!
Min vän Kakan har alltid klagat på detta, men jag har fortfarande inte lärt mej.

Idag när jag skulle ta fram min sminkväska som ligger i en korg på hyllan över toaletten så hände de.
Jag öppnar sminkväskan och ut flyger min rouge från easy, breezy, beautiful Cover Girl.
Plopp. Rätt ner i brusefåtöljen.  Nääääääe. Den jag köpte på mej ett lager av från USA. Men detta va den sista.

Och hur fick jag upp den då? Jag försökte först skrapa upp den med toalettborsten, men då putta jag den bara länger bort.
Jaha. Sista utvägen.. stack ner handen i toaletten och plocka upp den. SÅ trevligt. Kände mej jätte fräsch efteråt. Verkligen.


Hursom. Jag hade en bra dag iaf. Träffa Sorken och Maddox tidigare på dagen. Vi tog en lunch och en fika.
Sorken tog två.
Skrattfest. Jag fick ont i käkarna. Både Sorken och Maddox pratar mer än mej (hur kan de va möjligt undrar ni?) så de va bara att luta sej tillbax och njuta av alla sjuka skämt. Sorken, du e sjuk. Sjuk e du!

Sen blev de gym! Effektivt pass må jag säga. Jag spydde lite i munnen. Men de va inte för att jag tog ut mej så. haha

Jalla bye!
 

Kommentarer
Postat av: Sorken

Men jag är lycklig med min sjukdom.

2009-01-28 @ 23:49:51
Postat av: Mia

De e bra Sorken. Jag gillar din sjukdom faktist..

2009-01-29 @ 00:43:46
URL: http://kidney.blogg.se/
Postat av: kakbrak

Hmmmm...vad har jag sagt om det där med toalock...?

XXXXX

2009-01-29 @ 18:42:10
Postat av: Axel

Tips om det händer igen är att ta på sig en diskhandske innan man fiskar upp vad man nu lyckats tappa i toan :D

2009-01-30 @ 14:35:13
Postat av: Mia

Tanken slog mej Bagis. Men jag äger ingen diskhandske. :S

2009-01-30 @ 14:46:16
URL: http://kidney.blogg.se/
Postat av: evelina

btw... visste du att The Milkyman är gift?

Amazing fynd på ansiktsboken,sedär...

2009-01-31 @ 20:24:40
URL: http://kakbrak.blogg.se/
Postat av: Mia

haha, de tog att tag innan jag fatta vem milkyman va! men tillsut ramla poletten ner.. JÄS! jag har sett denna.. de e nog bara av EN anledning.. haha.

2009-02-01 @ 18:14:00
URL: http://kidney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0