För att fortsätta på de övernaturliga..

Nyår spenderades ju i en stuga 1,5 mil ut i ingenstans, där skrämmde vi upp varande genom att berätta "spökhistorier"
Äkta sådanna.
Två av tjejerna berättar då en av de äckligaste historier jag hört. De hade bildbevis oxå. Synd att jag inte bad att få bilden.
Såhär var det iallafall.

Dessa två tjejer och några andra hade vart på förfest hemma hos en vän i Strömstad. 
När de väl ska gå ut och göra stan så känner sej tjejen som bor i huset trött och betsämmer sej för att stanna hemma.
När de andra har gått så tar hon en bild på sej själv och skickar till de andra och skiver 

"Här sitter jag ensam hemma och har de skönt, ha det så kul ikväll!" 

Bilderna som tjejerna får visar nått annat. Bakom tjejen som ler glatt på bilden så skymtar man en gammal kvinna, hon tittar rätt in i kameran och man kan tydligt se hennes ansiktsdrag. Det äckligaste jag nånsin sett, jag vpgade knappt kolla på bilden. Fick rysningar i hela kroppen.

Vännerna tror dock bara att det är någon där och skickar tillbax samma bild och skriver;

"Haha, vem är det som är där med dej?"

Tjejen får då syn på tanten på bilden,  får panik och flyr fältet.

Det skulle jag oxå ha gjort! Kvinnan i bakgrunden såg inte värst trevlig ut heller.
Får rysningar bara jag tänker på de.



Kommentarer
Postat av: Anonym

rysningar får man allt :S

2009-01-18 @ 21:54:15
Postat av: Epitaph

Sista gången jag stannar hemma från krogen. Period.

Hehe.

2009-01-19 @ 16:09:10
URL: http://epitaph.blogg.se/
Postat av: Mia

haha.. ja de känns nästan så. Du skulle sett bilden Robin! Så dödens läskigt. de går ju inte att berätta lika bra när man inte har bilden dock!

2009-01-19 @ 21:33:39
URL: http://kidney.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fixa bilden!!! :)

2009-01-19 @ 22:00:47
Postat av: joline

Ja, fy satan det låter skitäckligt. :S

2009-01-21 @ 17:12:32
URL: http://twistandshout1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0