Ett halvår senare.

I do believe it's true,
That there are roads left in both of our shoes.
But if the silence takes you,
Then I hope it takes me too.
So brown eyes I'll hold you near,
Cuz you're the only song I want to hear;
A melody softly soaring through my atmosphere.
Where soul meets body.


Det var ett halvår sedan jag lyssande på denna underbara låt. "Soul meets body" Jag har inte vågat. Visste inte hur jag skulle reagera.
Det gick bra. Jag blev bara lite irriterad. Inte ledsen.

Nu har jag lyssnat på den om och om igen, och även "I will possess your heart"
blir lite arg för att jag inte lyssnat på dem på ett halvår!
Sån bra musik ska lyssnas på spelar ingen roll va mycke minnen de för med sig!

Samma sak med "You make my would go around" av Nikola Sarcevic. Har inte lyssnat på den på flera år.
 
Men det är dags nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0