Utmanad.



Ok. jag blev utmanad av min vän Kakan att göra detta, får väl ta o göra de då så hon inte tror att jag inte läser hennes blogg. :)


4 av mina favoritprogram:
★ Vänner
★ 2 ½ men - Go Jake!
★  House - bara för att House e så otrevlig, annars händer de ju typ samma sak i varje program
★ Scrubs

4 saker jag gjorde i går:
★ Var i skolan
★ Pluggade
★ Beställde biljett till Jeff Dunham
★ Gick och la mej tidigare än på länge!

4 saker jag ser fram emot:
★ Åka till Israel - när de nu blir..
★ Jeff Dunham i april
★ Att få gå till gymmet imorrn
★ Helgen

4 favoriträtter:
★ Den röda curry kycklingen på Thai Kök i Åmål..
★ Min dagliga dinkelgröt på morgonen, hur skulle jag klara mej utan den..?
★ Deff mat á la Kid
★ Bröderna Olsson/Garlic and Shots mat som är fylld med vitlök... i allt! Vitlöksölen e ju dock inte så go. :)

4 saker på min önskelista:
★ Att komma in på PHS i augusti! (Dream on)
★ Kunna lära mej arabiska bättre.. kunna prata!
★ Klara av skolan galant!
★ Att dagarna kunde bli längre så jag kan få mer tid till gym

4 personer som jag utmanar:
★ Joline
★ Robin H
★ Anne-Lie
★ Penny Payne

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Fuck! >_<

2009-02-11 @ 01:24:04
URL: http://liljanstankar.blogg.se/
Postat av: joline

haha, ojdå!! :D

2009-02-11 @ 08:52:13
URL: http://twistandshout1.blogg.se/
Postat av: Pennyyy

haha jasååå:P

2009-02-11 @ 20:12:54
URL: http://metrobloggen.se/jennybomqvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0