Att chocka en människa..



..genom att bete sig "annorlunda" eller oväntat är otroligt roligt!

Ex 1.

Igår satt jag i en busskur och vänta på bussen. Jag tittar ner i backen och har både mössa och luva på mej. Då kommer en kille fram till mej och säger;: Eyy mannen! Har du eld?

Jag tittar upp och han inser sitt misstag.

-Oj, förlåt, jag trodde du va en kille..

Jag låtsas vara sur och svarar

-Kallar du mej för mannen!?!? VA!?

- Förlåt, förlåt, men jag såg dej inte. Du titta ju.. neråt...

Killen backar sakta och håller upp händerna framför sej.

Jag kan ju såklart inte hålla mej utan börjar skratta och säger att det är lugnt.

Ex. 2.

Jag var nere på Prisextra förut och försökte leta upp rätt dammsugarpåse till dammsugaren.. jag frågar en tjej om hjälp för jag hittade inte exakt den jag ska ha. Hon ber mej då att fråga Wille, teknikexperten.
Eftersom jag inte vet vem Wille är så ropar jag på honom.

-Willeeeeee!?!?

- Jaaaa?

Han var där runt hörnet, o vilken min han fick när han insåg att de va jag som hade ropat på honom.

Obetalbart!!

Kommentarer
Postat av: Sorken

Vänta nu!!!!!!!



Är det itne det du brukar gnälla på mig för?????



Att jag medvetet svarar helt fel på allt och är djäkligt utmanande :o

2009-02-06 @ 20:41:25
Postat av: joline

Hahaha! Så jäkla kul :D

2009-02-07 @ 12:05:11
URL: http://twistandshout1.blogg.se/
Postat av: Mia

Sorken; De brukar jag väl inte!? =)

2009-02-07 @ 17:09:42
URL: http://kidney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0