Dr. Pepper, Cheetos, Biljard, Bolibompa och Bojkott.

Alla hjärtans dag är ett löjlig påfund, har bokjottat denna dag i flera år nu och planerar att göra det samma kommande år.

Tog mej en sväng på stan idag på jakt efter Gray's American Store för att köpa Dr. Pepper och Cheetos, tyvärr så verkar affären ha flyttat på sig så de fick bli en liten vanlig flaska Dr. Pepper från ICA, och inga Cheetos Flaming Hot som e så sjukt gott! Gick också in på The Old Picture Company och köpte en svartvit bild på två Chicago-poliser på Union Station från 40-talet. Mycket fin! När jag har mer pengar ska jag storhandla tavlor där!

Igår så var jag och Axel på Jolo & Co och spelade biljard, trevligt och bra intiativ av Axel.
Tog några öl och käka en riktig Amerikansk hamburgare.
Fick samtidigt en pik av bartendern som tydligen tyckte jag var lite ung.
(det va 25-års gräns på stället, men ingen kollar ju)
När han kommer ut med hamburgaren och världens största pommes frites så säger jag;

- Oj, vad mycke mat!

Han svarar;

- Ja, äter du inte upp nu får du inte titta på bolibompa imorgon!

Jaha, snällt. Men Axel tyckte detta var kul i alla fall.


Nu till idag då. Hade tänkt sitta hemma o skatta åt alla idioter på Melodifestivalen.
Men en glad J. ringer och frågar om vi ska ses.
Fair enough. Så nu drar jag ut till Reimersholme o hänger med en singel vän.
Vi singlar måste hålla ihop denna vidriga dag! hah.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Sorken

ASG



Bara älskar den kyparen :)



Vilken underbar och träffande humor :D

2009-02-14 @ 19:58:49
Postat av: Mia

De va faktist ganska kul. Klockren kommentar. Jag kommer alltid på alla klockrena kommentarer när de e försent. :)

2009-02-14 @ 22:57:02
URL: http://kidney.blogg.se/
Postat av: joline

Haha det borde finnas en singeldag också, eller hur! :D

2009-02-14 @ 23:28:06
URL: http://twistandshout1.blogg.se/
Postat av: Sorken

Men joline det finns två singeldagar :o



Två varje vecka faktiskt! De kallas fredag pch lördag.



2009-02-15 @ 14:57:34
Postat av: Mia

fredag o lördag.. så underbara dagar! =)

2009-02-15 @ 17:39:18
URL: http://kidney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0