Ursäkta?



Hur är en människa funtad som tar upp hela den bakre raden på en nästan fullproppad buss bara för att hon är 'så himla trött' När folk gick dit o fråga om det var ledigt så svarar hon.
-Ja, eller nej, jag hade tänkt att ligga ner här bak
Jag kunde inte låta bli o började skratta högt åt damen. Mitt hånskratt. Muhaha.
Hoppas hon förstod vad jag menade med det. Tänkte att de var bäst att hålla tyst. Inte säga något. Orkar inte göra mej ovän med människor. Som min vän Mikael sa. Hon får väl betala för alla 5 säten då om hon nu vill ligga ner där bak!

Nu fick jag även se att de har trådlöst internet på bussen, o datorn ligger i bagaget! Suck.


Kommentarer
Postat av: joline

Vilken jävla fitta! Awh, irriterande....!

2009-04-11 @ 10:49:28
URL: http://twistandshout1.blogg.se/
Postat av: Mia

här tar vi i ja.. =)

2009-04-12 @ 14:10:33
URL: http://kidney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0