Torget, Judit & Bertil och Mia.



Jag träffade förresten Thomas Rusiak i fredags igen.
Han kom ihåg mitt namn.
Lite stolt är jag faktist. Både över mej själv och han. haha.
Ödmjuk kille de där.

Kvällen som jag spenderade tillsammans med Mikael började på ett gay ställe i Gamla stan, där vi träffade några bekanta till Mikael, 3 män i 40-50 års åldern. Två av dem var man och jaa.. man. De hade vart tillsammans i 16 år eller va de nu va.
De va så gulliga.
Extremt roliga också.
Hoppas jag får träffa dessa gamla tokstollar igen.
Det är nästan så man blir mer gladare när gaykillar säger att man är vacker än när straightkillar säger det.
Det känns nästan mer äkta då. Jag vet inte varför, troligen för att de inte vill nått annat. haha.

Kvällen fortsatte som säkert förstått på Rusiaks hak, där även Mister Krister kom förbi.
Jag och Mikael träffa på Kluvne-David igen också. Mycket trevligt.
En bra kväll heltenkelt.
Dagen efter var också suverän..
..fint sällskap, bös i skålen som tydligen skulle va där, japan-ungar och en återförening med min roomie..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Woohooo Thomas and Mia sitting in a tree.. ;)

2009-04-22 @ 17:11:06
URL: http://lovemusicandlyrics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0