Tillbax på gymmet.



Äntligen börjar jag få in lite rutin igen efter att vart skadad och sjuk.
Känns skönt att vara tillbax på gymmet.
Så skönt att lunka runt mellan "seten" och lyssna på musik o ta de lite lungt.
Hinka i sej av det goda vattnet och spendera lite tid med sej själv och sina tankar.
'When soul meets body..'

Imorn är det äntligen Jeff Dunham! Ska dit med Johan, Mariah, Shrek och lite mer folk.
Ska bli grymt kul! Sen åker jag hem. Blir kvar en vecka hemma i skogen.
Har så många jag vill träffa, får hoppas att jag hinner med alla!

Just nu har jag ingen fantasi, sitter här hemma i lägenheten jag bara vill lämna.
Blä. Ska snart dra iväg och träffa Axel och Micke. Ska bli skönt o komma bort i några timmar. 

blä blä blä blä blä.






Kommentarer
Postat av: Sorken

Jag är inte ett dugg avis för att ni får titta på Jeff och inte jag :(



Jag hoppas inte att ni drabbas av någon magåkomma och skrattar så ni bajsar på er.

Det gör jag verkligen inte, sån är inte jag.



2009-04-07 @ 17:11:02
Postat av: Mia

Haha. Stackars sorken. Du skulle vart där! Du skulle dött. :)

2009-04-09 @ 17:19:31
URL: http://kidney.blogg.se/
Postat av: Sorken

Tur att jag inte var där då.



Vem vill dö?



Inte jag i vart fall.

Inte sen jag hittade min livsuppgift, att reta dig :D

2009-04-10 @ 16:50:10
Postat av: Mia

dumsorken som sagt! =)

2009-04-10 @ 17:26:39
URL: http://kidney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0