Dead and gone.



I've been travelin' on this road to long

Just tryin' to find my way back home

The old me's dead and gone…

Dead and gone…




Ok, well.. not really.

Men här hemma så kan man nog säga att jag e lite "dead and gone".
Jag trivs inte här längre.
Jag är trött på att vara den som tar hand om det mesta (läs; allt) här hemma.
Och om jag inte gör det så blir de aldrig gjort.

Men nu är det faktist så att jag ska flytta. Måste flytta faktist.
Min roomie och hennes syster har köpt en lägenhet.
Så efter sommaren så måste jag hitta nått nytt. 
Hade dock inte haft nått emot att flytta nu.
Jag behöver en omväxling.
Men så kan jag ju inte göra.
Lämna hela hyran över till henne.
Nej. 

Utanför denna lägenheten har jag dock otroligt roligt, inget "dead and gone" där inte!
Kom på igår vilka underbara människor jag träffat här uppe!
Särskillt ma' boys. Ta åt er ni som känner er träffade. För ni är en bunt.
eehh.. ja. för att gå från en sak till en annan.

Har fått den där låten på hjärnan... här kommer lite till..

I turn my head to the east
I don't see nobody by my side
I turn my head to the west
Still nobody in sight
So I turn my head to the north,
Swallow that pill
That they call pride
The old me is dead and gone,
The new me will be alright


o ja.. vart har mina lustiga inlägg tatt vägen? Jag visste att jag la ribban för högt från första början. Nu kan jag inte toppa.


Kiddo goes to bed.



Kommentarer
Postat av: Petra

Detta var ju inget dåligt inlägg..mycket klokt skulle ja vilja säga, du verkar har fått en insikt där..Hoppas du hittar dej en finer liten lya inte allt för långt från dina goda vänner...

Snygg du ä också förresten;)

Kram

2009-04-03 @ 17:37:00
Postat av: Penny

hur går de me plugget? vart ska du flytta hade du tänkt? =) PÖSS

2009-04-05 @ 15:18:44
URL: http://metrobloggen.se/jennyblomqvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0