Jag är inte förvånad

Yay! Första fasta formen på länge. erm. too much information..

Jag har fått mycke reaktioner på mitt första inlägg. Alla har dock reagerat likadant. 

"Jag är inte förvånad." 
 
Varför är de så funderar jag på då?
Är jag så vidrig?
Jag ser mej dock inte som vidrig. Snarare barnslig och öppen.

Har dock fått positiva reaktioner också. Min vän Micke tyckte att han var cool bara för att han kände nån som VÅGA.
De borde ju innebära att jag är cool jag oxå? =)

Nu får de va slut så detta ämne. Iaf för idag.
Jag tog en lugn helg denna vecka. Har säkert vart ute de senaste 5-6 helgerna. Vissa helger både fredag och lördag.
På fredag var dock Joline, Satu, Anne-Lie, Cecilie och Tomas här o kolla på film.
Moulin Rouge.
Så otroligt bra film. Sitter faktist och lyssnar på lite klipp från youtube nu. När Ewan McGregor sjunger Your song får jag rysningar som skulle räcka ett år framöver.  Burr.
Lördagen spenderade jag framför tvn. Jag behöver lugna ner mej. Är så stressad.
Men varför går det bara söta romantiska komedier på tvn hela tiden!? Det är inte läge för sånna filmer nu!
Nu har det snart gått en vecka sen M åkte till Brasilien, så  de e lite mer än en vecka kvar. Can't wait!
Kankse inte ska ha så höga förhoppningar. Men vi skulle ju ses när han kom hem iaf.

Nästa helg blir de dock till att gå ut igen! Grabbarna från Åmål, Kid Down kommer ju hit och spelar. Och Bobby kommer oxå! Yay, Bobby har jag inte sett sen innan jag flyttade till USA, för han stack ju till Turkiet i ett halvår. Bobby the turk.
 Ska bli riktigt kul. Kanske får stå för husrum oxå, men de e helt ok. Kul med sällskap.
Insåg dock nu att jag själv har konsert på lördag morgon. Hmm. Jag vet inte vart dock!
Men de visar sig på torsdagens rep!

Över änd aot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0