Underbara lördag

Ok, gårdagen var såpass traumatiskt att jag inte kunde nämna nått annat än den där lilla incidenten.. ja, ni vet...
Mitt i allt detta ståhej gjömde jag totalt bort min helg! Underbara lördag!
För att ni ska förstå måste jag hoppa tillbax i tiden några dagar.

Jag surfade runt på en dubbel-v dubbel-v dubbel-v adress och får helt plötsligt syn på denna stiliga och intressanta varelse.
Jag går emot mina egna principer och berättar för honom vad jag tycker. "Me likee.."

Vi börjar prata och han berättar att han ska åka iväg till Brasilien, på turné med sitt band. Han blir borta i 2 veckor.

Nu kom jag tänkte på vad min kusin Emil brukar säga..; "Go for it, brotha"

Så jag skrev; "när åker ni? och får jag träffa dej innan?" Klickar fort på skicka innan jag hinner ångra mej.

Vad har man att förlora? inte ett skit.
 
Vi började iaf prata om att fixa så att våra vägar skulle mötas ute på lördagskvällen, vi hann tyvärr inte bestämma nått säkert, men vi hade nämnt ett ställe som heter Bröderna Olsson på Söder 
"Ok, kommer han så kommer han, kommer han så kommer han inte." Spela roll.
Jag tar med mina nya goa vänner Joline och Anne-Lie, denna gång lyckades vi få ett bord på detta trånga men underbara uteställe! Vi har uppsikt över trappan som leder ner till där vi satt.
Och då!
Hjärtat slog ett dubbla slag.
Joline hoppar o studsar o skriker "Där är han, jag kände igen honom!"
du-dunk, du-dunk, du-dunk... usch va jobbigt.
Han tittar åt mitt håll men ser mej inte. Bummer.
Ja, de blir väl upp till mej att gå fram till han då.. Efter många om och men så tar jag mej i kragen o går dit.
Joline och Anne-Lie ser att ut att vara i extas, medans jag själv håller på att dö.
Men de gick bra. Efter att ha pratat med han i några få minuter känns de som att vi har kännt varandra i en evighet. 
Vi går o sätter oss vid vårt bord. O tillslut sitter typ hela hans kompisgäng där oxå. Jag trivdes verkligen i deras sällskap, vilket härligt gäng!  Två killar från Tysta Marie var med i gänget. Den ena såg ut som Pölsa och de andra som vår vän Joel Utter, minus skägget då. De va nästan läskigt!
Men mina ögon vilade mest på denna kille hela kvällen.. 
Han har en "Descendents - I dont wanna grow up" tatuering på benet! hallå! De säger väl allt!? 
Vi ska såklart ses när han kommer hem. Detta kommer bli de två längsta veckorna på länge! 

"Nu har jag verkligen nått att längta efter och se fram emot när jag kommer hem.."  - M

Jag vet att vi bara träffats en gång o så, men klickar de så klickar de.. 



Kvällens bästa citat;

Joel-kopian; "Du ser ut som en hora jag  träffa en gång. Ja hon va snygg asså." 

 

Kommentarer
Postat av: joline

HAHAHAH! Så jävla kul! :D :D

2008-11-17 @ 18:14:12
URL: http://twistandshout1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0