Sotig transport..



Jag ser inte så ledsen eller arg ut. Men om sanningen ska fram så är jag det. KOLLA PÅ MIN T-SHIRT!!
Fick denna på posten idag och paketet hade gått sönder och hela t-shirten är full i smuts! Fram som ni ser, på ryggen och under armarna (?) Visserligen står de 'Fire walk with me' fram och 'I'll walk the fire for you' bak, men de betyder inte att jag vill att min t-shirt ska se ut att va full i brandrök! Hrmf!
Suddig bild får duga för idag.



Dagens citat: "Men va i all vala väntar du på!?"
Linnea funderar på va i all vala jag väntar på. Såklart.

Kommentarer
Postat av: Micke

Så snygg! Suddiga bilder är också snyggt ibland. Nu tänkte jag mer på t-shirten! Niccccce. Schuuuukt schööönt!

2008-11-21 @ 16:35:39
URL: http://arty-ficial.com
Postat av: Mia

hahaha.. men den e ju sketen micke! =)

2008-11-21 @ 17:39:08
URL: http://kidney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0