Vilken håla.

Jag hade det fint här hemma och tyckte allt var skönt fram tills igår...

Jag var på fest i en replokal till några gamla vänner till mej.
Hade väl inte så kul, hade tänkt dra redan vid 11, för jag var så otroligt trött också.
Men jag blir kvar ett tag till och håller min vän Zandra sällskap som oxå körde bil den kvällen.
Kl 1 får vi nog och vill dra hem. Kvällen blev ju inte så dålig ändå. Vi hade ganska kul..
Tills.. jaaa. vart e min jacka? Paniken stiger.
Jag hade ALLT i min jacka.

2 par bilnycklar
Nyckel till lägenheten o Åmål
Nyckel till lägeheten i Sthlm
Nyckeln till mor o fars hus
Körkort
Bankkort
Gymkort
SL-kort
och andra div Sthlms Uni kort.

Vi hittar den ingenstans, så de va bara att lämna bilen där och åka hem med Zandra.
Jag hoppas inte att nån har snott den. Det skulle vart så lågt!
Det hängde dock två jackor till där som var väldigt lika mina, så jag hoppas att nån bara har tatt fel och upptäcker detta snart, för jag behöver mina saker. Och min NYA jacka!

Jag hatar den här hålan.
Bengtsfors folk.... nä..

Nån hade spytt på min kusins jacka oxå. Även den splitter ny.

Guuuuuuuuuud, va de e skönt att va hemma. hrmf..


Edit: Jackan är återfunnen! Jag hade rätt, de va nån som tog fel och jag hade tur att de va min vän Joel. Skönt.
 

Kommentarer
Postat av: joline

Men SHIT! Vilken jävla tur att du fick tillbaks den!!! Jag hade dött. :(

2008-12-27 @ 18:53:08
URL: http://twistandshout1.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag dog först. Sen vakna jag upp igen efter att jag fick samtalet.

2008-12-27 @ 21:44:08
URL: http://kidney.blogg.se/
Postat av: Axel

Det där skulle aldrig ha hänt i stockholm :D

2008-12-28 @ 09:25:43
Postat av: MickeyBoy

Men, shit vad bittert!

2008-12-28 @ 13:25:58
URL: http://arty-ficial.com
Postat av: Mia

Axel: nääääe, aaaaaldrig att de skulle hända i sthlm. jodå. men jag blev så trött på stället just i den stunden.. så typiskt bengan!



Micke: jackan har ju dock återvänt nu.. så skönt!

2008-12-28 @ 14:03:37
URL: http://kidney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0