Sorken.

Sorken, min vän. Du klagade på att jag inte alls var uppdaterad här.
Så därför tänkte jag att du kunde få vara med lite.
Bara så att alla vet... Sorken är en tjock gammal gubbe på 50 bast bosatt här i hufvudstaden.
Han tar alla tillfällen till akt att reta mej.
Sorken tycker det är kul.
Vilket inte jag gör.
Bara ibland.
När han inte går förlångt dvs.
Som han iofs nästan alltid gör.
Jag måste dock erkänna att Sorken faktist är lite häftigt trots att han går runt med sin rullator eller t.o.m käpp vissa dagar då han känner sej lite piggare. Jag vill faktist bli som du när jag blir stor Sorken. Men de visste du väl redan?

Men om jag ska komma till kritan..
Nu är det såhär Sorken att jag skriver inte inlägg varje dag där jag berättar vad jag gjort, för det tycker inte jag är intressant.

Är detta intressant?

Idag vakna jag vid sju, för att det regnade katter och hundar utanför som landade rätt på mitt fönster.
Sen gick jag upp.... och åt gröt.
Sen åkte jag till skolan, och var snabbast på att skriva. *TjOhO!* typ.
Sen tog jag och mina fellow students en lång lunch o sen plugga vi ihop. Guuuuu va mysigt! *mwaaah!*
Sen åkte jag hem och nu sitter jag här.

Nej.

Jag tycker att det är roligare att berätta om intressanta och sjuka saker som händer i vardagen.
Därför kanske det inte blir så ofta.
Kvalitet framför kvantitet.

Nästa gång kankse jag berättar om när jag blev attackerad av en uggla.

Så Sorken... ska vi ta en fika nån dag eller? =)

Kommentarer
Postat av: Sorken

Jag är inte alls tjock, bara välväxt :(



Fikar närsomhelst och lovar att alltid gå för långt :) trotts rullatorn ;)

2008-12-03 @ 03:51:52
Postat av: Sorken

Jag är inte alls tjock bara välväxt :(



Fika låter bra jag oljar upp rullatorn.



2008-12-04 @ 04:58:34
Postat av: Mia

Du är visst tjock. =) de kommer jag iaf tro tills fikan sker. men om du bevisar motsattsen så.. du vet sorken, de va ett år sen snart som vi sågs sist.. o de enda jag kan minnas va att du va tjock. =)

2008-12-04 @ 09:23:06
URL: http://kidney.blogg.se/
Postat av: Sorken

Inte mitt fel att du har taskig syn och dåligt minne.



Men kom med datum så fixar vi det.

2008-12-04 @ 15:56:37
Postat av: Sandra

Sorken!! Min idol utan tvekan :)

2008-12-05 @ 11:59:30
URL: http://lovemusicandlyrics.blogg.se/
Postat av: Mia

haha. ja, min oxå faktist. o han borde va rejält tacksam för att han fått ett heeeelt eget inlägg. inga andra vänner som har fått de inte! =)

e de sandra som i lönnkvist förresten? =)

2008-12-05 @ 18:02:35
URL: http://kidney.blogg.se/
Postat av: Sorken

Självklart är jag stolt och tuppar runt som bara fan.

2008-12-10 @ 06:16:30
Postat av: Sandra

Mia: Sandra som i wannabe ;)

2008-12-11 @ 15:40:40
URL: http://lovemusicandlyrics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0